Δευτέρα 5 Ιουνίου 2017

Μάθημα Γαλλικών 1η και 2α δημόσιου γυμνάσιου


Εκπαιδευτικός: Χρηστινάκη Ε. Π.Ε. 05
Διάρκεια:1 διδακτική ώρα

Εμπλουτίζει την unité 4 του σχολικού βιβλίου,που ασχολείται με κάτι που ενδιαφέρει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες,φαγητά και γλυκά.                                                               
Επίσης, έχει ένα domaine langagier avantageux που καλύπτει από Α1- ως Α2+, επειδή αμέσως μετά την πρώτη επαφή με τον διάλογο του βιβλίου μπορούμε να ανακαλέσουμε γνώσεις που ήδη έχουν, αλλά δεν το συνειδητοποιούν οι μαθητές με ένα τρόπο ludique/ παιχνιδιάρικο.    
Προαπαιτούμενες γνώσεις : οι κοινές λέξεις και εκφράσεις των 2 γλωσσών- συναισθηματική προσέγγιση της γαλλικής γλώσσας που βοηθά στην ανάπτυξη της οντολογικής γνώσης (savoir- être) και στην επικοινωνία. Παράδειγμα éclair= το γνωστό γλυκάκι αλλά και η αστραπή,
mille-feuilles= το γνωστό γλυκό αλλά και χίλια φύλλα.
Διδακτικοί στόχοι: Η προστακτική και το λεξιλόγιο “της κουζίνας”
Πορεία Μαθήματος:Επειδή βρίσκομαι σε 2 σχολεία που δεν έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αίθουσα η/υ, οι μαθητές θα πρέπει να συμπληρώσουν φυλλάδια- ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αντιστοίχησης και να συμμετέχουν μιλώντας γαλλικά σε mini- dialogues.
1.    Πάμε στην τάξη με τους η/υ- δύσκολο- ή στην τάξη που έχει internet, projecteur και άσπρο πίνακα.
2.    Ακούμε- χωρίς να βλέπουμε 


3.    Τα παιδιά συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο που έχω ήδη μοιράσει.



Répondez en mettant    ν ou χ
Qui parle?
Un homme
Une femme
Un enfant
Où on se trouve ?
A l’école
Dans la maison
Dans la rue
On parle de
sport
musique
cuisine
On entend des
questions
réponses
On ne sait pas

Αφιερώνουμε 5΄ στην άσκηση.
A.    Τώρα παρακολουθούμε κανονικά το video. Βλέπουμε ως το σημείο που τελειώνει η συνταγή.
B.    Μοιράζω στα παιδιά την άσκηση που προτείνει το fle, ο ιστότοπος απ΄όπου πήρα το video.  
  



C. Ξεκινάμε να συμπληρώνουμε τα κενά ακούγοντας τη συνταγή. Κάποια παιδιά θα βάλουν infinitif επειδή δεν βλέπουν pronom personnel. Τότε παρουσιάζεται ο impératif.
D. Τα παιδιά ρωτάνε τις άγνωστες λέξεις που είναι κυρίως τα ρήματα.



Λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι, αναλαμβάνουν την υποχρέωση να μάθουν το λεξιλόγιο, να φέρουν 4 ρήματα στα 3 πρόσωπα του impératif και να προτείνουν συνταγές που θα τις παρουσιάσουν σε γκρουπάκια. 


Όταν τελειώσετε απαντάτε στο

https://docs.google.com/forms/d/1eDiqhnrI-Bsuf8KR0-4sQPJmUCvEdYqXK3b1I9M9u0U/edit


Ανανεωμένο Σενάριο 2020

https://docs.google.com/presentation/d/1i2OSt-YpjnBIzJnF7NxUJ7dJZlnbmoo9YoHh5DZedb8/edit?usp=sharing

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΙΣΤΟΡΙΑ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Κεφάλαιο 4ο Ενότητα 17: Καποδίστριας (1828- 1831) και ολοκλήρωση ελληνικής επανάστασης (1829) Κ αλημέ...