Εκπαιδευτικός:
Χρηστινάκη Ε. Π.Ε. 05
Διάρκεια:1 διδακτική
ώρα
Εμπλουτίζει την unité 4 του σχολικού βιβλίου,που ασχολείται
με κάτι που ενδιαφέρει όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες,φαγητά και
γλυκά.
Επίσης, έχει ένα domaine langagier avantageux που καλύπτει από Α1- ως
Α2+, επειδή αμέσως μετά την πρώτη επαφή με τον διάλογο του βιβλίου μπορούμε να
ανακαλέσουμε γνώσεις που ήδη έχουν, αλλά δεν το συνειδητοποιούν οι μαθητές με
ένα τρόπο ludique/ παιχνιδιάρικο.
Προαπαιτούμενες
γνώσεις : οι κοινές λέξεις και εκφράσεις των 2 γλωσσών- συναισθηματική
προσέγγιση της γαλλικής γλώσσας που βοηθά στην ανάπτυξη της οντολογικής γνώσης
(savoir- être) και στην επικοινωνία. Παράδειγμα éclair= το γνωστό γλυκάκι αλλά
και η αστραπή,
mille-feuilles= το γνωστό γλυκό αλλά και χίλια φύλλα.
Διδακτικοί στόχοι: Η
προστακτική και το λεξιλόγιο “της κουζίνας”
Πορεία Μαθήματος:Επειδή
βρίσκομαι σε 2 σχολεία που δεν έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν αίθουσα η/υ,
οι μαθητές θα πρέπει να συμπληρώσουν φυλλάδια- ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής,
αντιστοίχησης και να συμμετέχουν μιλώντας γαλλικά σε mini- dialogues.
1.
Πάμε στην τάξη με τους η/υ- δύσκολο- ή στην τάξη που
έχει internet, projecteur και άσπρο πίνακα.
2.
Ακούμε- χωρίς να βλέπουμε
3.
Τα παιδιά συμπληρώνουν το ερωτηματολόγιο που έχω ήδη
μοιράσει.
Répondez en
mettant ν ou χ
Qui parle?
|
Un homme
|
Une femme
|
Un enfant
|
Où on se trouve ?
|
A l’école
|
Dans la maison
|
Dans la rue
|
On parle de
|
sport
|
musique
|
cuisine
|
On entend des
|
questions
|
réponses
|
On ne sait pas
|
Αφιερώνουμε 5΄ στην άσκηση.
A.
Τώρα παρακολουθούμε κανονικά το video. Βλέπουμε ως το
σημείο που τελειώνει η συνταγή.
B.
Μοιράζω στα παιδιά την άσκηση που προτείνει το fle, ο
ιστότοπος απ΄όπου πήρα το video.
C. Ξεκινάμε να συμπληρώνουμε τα κενά ακούγοντας τη συνταγή.
Κάποια παιδιά θα βάλουν infinitif επειδή δεν βλέπουν pronom personnel. Τότε
παρουσιάζεται ο impératif.
D. Τα παιδιά ρωτάνε τις άγνωστες λέξεις που είναι κυρίως τα
ρήματα.
Λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι, αναλαμβάνουν την υποχρέωση
να μάθουν το λεξιλόγιο, να φέρουν 4 ρήματα στα 3 πρόσωπα του impératif και να
προτείνουν συνταγές που θα τις παρουσιάσουν σε γκρουπάκια.
Όταν τελειώσετε απαντάτε στο
https://docs.google.com/forms/d/1eDiqhnrI-Bsuf8KR0-4sQPJmUCvEdYqXK3b1I9M9u0U/edit
Ανανεωμένο Σενάριο 2020
https://docs.google.com/presentation/d/1i2OSt-YpjnBIzJnF7NxUJ7dJZlnbmoo9YoHh5DZedb8/edit?usp=sharing
Όταν τελειώσετε απαντάτε στο
https://docs.google.com/forms/d/1eDiqhnrI-Bsuf8KR0-4sQPJmUCvEdYqXK3b1I9M9u0U/edit
Ανανεωμένο Σενάριο 2020
https://docs.google.com/presentation/d/1i2OSt-YpjnBIzJnF7NxUJ7dJZlnbmoo9YoHh5DZedb8/edit?usp=sharing
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου